About Autisme Informatiecentrum Groningen
Kennis over autisme delen en normaliseren. Ons motto en onze motivatie: Ken je 1 iemand met autisme, dan ken je er ook maar 1. En, autisme accepteren als een andere ontwikkeling en als neurodiversiteit. Niet meer of minder, maar anders en gelijkwaardig. Met als doel: een neurodivergente en inclusieve maatschappij waarin neurodivergentie net zo goed meetelt en vooral er toe doet. Waar elkaar leren begrijpen, er- en herkenning, acceptatie, zelfkennis en zelf- en samenredzaam zijn de norm is.
Vrijwilligers, medewerkers van het AIC Groningen bieden: deelgenotencontact, advies/informatie, ervaringsuitwisseling, Thema-bijeenkomsten, een maandelijkse Afspraakmorgen en Auticafé m.u.v. de zomervakantie.
Recently added opportunities
Structural · Flexible hours
Groningen
Ervaringsdeskundige AIC Groningen
Posted by Autisme Informatiecentrum GroningenStructural · Flexible hours
From home


